Susanna Pursiainen Lohjalta palkittiiin kunniakirjalla parhaasta asiakastyytyväisyydestä |
Kotiringin asiakastyytyväisyys-tutkimus toteutettiin kuluvana vuonna syyskuussa.
Kyselyyn vastasi viimevuoden tapaan noin 20% asiakkaistamme. Kyselyn tuloksia käsiteltiin marraskuun Kotirinki-yrittäjäpäivillä Helsingissä. Tutkimuksessa menestyneet yrittäjät palkittiin kunniakirjoin.
Asiakastyytyväisyystutukimuksen avulla kartoitetaan palvelun kehittämiskohteita. Asiakastyytyväisyyttä on tutkittu Kotirinki-ketjussa jo kahdeksan vuoden ajan.
Yhdeksän asiakasta kymmenestä on valmis suosittelemaan Kotiringin palvelua tuttavalleen
Vastauksissa arvosana 1 on huonoin ja 5 paras.Kaikkien vastausten keskiarvo oli 4,1 jossa parannusta edelliseen vuoteen 0.04 %-yksikköä. |
Tärkein kehittämiskohde tulevalle vuodelle on edelleen siivouksen tason parantaminen, jonka arvosana onkin kehittynyt parempaan suuntaan jo neljänä vuonna peräkkäin. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastanneille.