Digitalisaatio on muuttanut ihmisten elämää valtavasti.
Nykypäivänä tiedonhaku onnistuu näppärästi puhelimella, vaikka keskellä metsää.
Palveluita saa yhä helpommin ja nopeammin, hintavertailunkin voi tehdä käymättä
myymälöissä tai soittamatta puheluita.
Kotiringin siivouspalvelun voi tilata netistä ympäri
vuorokauden. Asiakas näkee heti oman postinumeroalueensa vapaat ajat ja voi
varata niistä itselleen parhaiten sopivan. Tilausvahvistus lähetetään heti
tilauksen jälkeen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Kotirinki-yrittäjä
ottaa yhteyttä asiakkaaseen ennen tilattua palveluaikaa ja sopii tarkemmin
palvelun yksityiskohdista.
Laatuvertailu netissä?
Asiakaspalveluchatit yleistyv |
Nykyisin hintavertailu on tehtävissä helposti netissä, mutta
palveluiden laatuvertailu vaatii useimmiten oman käyttökokemuksen. Tekniikka kehittyy
ja avoimuus lisääntyy, monien tuotteiden ja palveluiden laadusta voi saada
hyvin kattavan kuvan myös verkossa. Kotirinki on kotisiivousalan ainoa toimija,
jolla sopimusasiakkaiden tyytyväisyys päivittyy reaaliajassa julkiselle
nettisivulle. Asiakas voi tarkastella yksittäisten toimipisteiden tai koko
ketjun asiakastyytyväisyyden keskiarvoa koska vain.
Laadusta kertoo myös Kotiringin tyytyväisyystakuu, joka koskee kaikkia Kotiringin tarjoamia palveluita, joissa työaikaa ei ole rajattu asiakkaan toimesta.
Laadusta kertoo myös Kotiringin tyytyväisyystakuu, joka koskee kaikkia Kotiringin tarjoamia palveluita, joissa työaikaa ei ole rajattu asiakkaan toimesta.
Chat - nopea ja helppo asiakaspalvelukanava
Ajanvarauksien siirtyessä internettiin, myös asiakaspalvelu
sähköistyy. Asiakaspalveluchat on nopea ja helppo kanava kysyä neuvoa tilaamiseen tai esittää muita mieltä
askarruttavia kysymyksiä palvelua koskien. Kotirinki otti chatin
käyttöön keväällä 2017 ja asiakkaat ottivat palvelun nopeasti omakseen.
Sopimusasiakkailla on lisäksi yksityinen viestintämahdollisuus
Assi-asiakassivuilla, jonka kautta viestiminen omalle Kotirinki-yrittäjälle on
helppoa, myös mobiililaitteilla.
Sähköisen palvelun takana on ihminen
Palveluiden sähköistyminen on monille mieluinen uudistus ja
sovellusten käyttö on helppoa. Jos internet ja sähköiset välineet ovat
vieraita, Kotirinki palvelee mielellään myös perinteisemmin puhelimitse.
Sähköisten palveluiden takana on yhä ihmiset, joille asiakkaiden henkilökohtainen
palveleminen on sydämen asia.
Kotisiivouksen tilaaminen onnistuu Kotiringin nettisivuilta 24 / 7: www.kotirinki.fi |